صدف نیوز- شماره مجوز: 83030

مگر اهالی رسانه، سربازان جنگ نرم نیستند؟

مگر اهالی رسانه، سربازان جنگ نرم نیستند؟

جنگ نرم

جنگ نرم

(به قلم: حسین فریدونی – سردبیر)

در دوران دفاع مقدس، هنگام حضور در جبهه جنگ، ما را با تمام تجهیزات نظامی مسلح می کردند که بتوانیم در برابر دشمن بعثی از میهن و انقلاب به نحو احسن دفاع کنیم. با اینکه امروز ماهیت جنگ تغییر کرده و همه مسئولان معتقدند که دفاع همچنان باقی است و جنگ نرم خطرناک تر از جنگ سخت است اما برنامه ریزی ها نشان می دهد که از حرف تا عمل فاصله بسیار است.

مسئولان محترم در سخنرانی ها و بیانات شیوای خود به طور مرتب، اهالی رسانه را سربازان جنگ نرم می خوانند ولی عملا کار مثبتی برای تجهیز این سربازان جنگ نرم انجام نمی پذیرد.

در آمریکا، پنتاگون برای جنگ نرم علیه ایران سالانه بودجه ای بیش از ۵۵ میلیون دلار اختصاص می دهد، ولی در جمهوری اسلامی ایران هیچ بودجه ای برای مقابله با جنگ نرم نداریم. صهیونیستها بر اساس برنامه پروتکل ۲۴ گانه خود سالانه میلیونها دلار صرف ساخت برنامه های مخرب فرهنگی از طریق ماهواره، اینترنت، مطبوعات و … برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران می کنند و ما فقط می خواهیم به شعار مرگ بر اسراییل اکتفا کنیم. اگر شعارهای انقلابی همراه با اقدام عملی باشد موثرتر نیست؟

در پروتکل دوازدهم از پروتکل ۲۴ گانه ضد بشری یهود که برای نابودی اسلام و حتی مسیحیت تنظیم شده طرح ها و برنامه های دقیق و مخربی جهت تسلط بر مطبوعات و بنگاههای خبری جهان آمده که آگاهی از مفاد آن کمک بسیار خوبی به ما می کند که خود را برای مقابله با نقشه های شیطانی صهیونیستها بیشتر آماده کنیم.

یکی از طرح‌ها و برنامه‌های بزرگان یهود قبل از برپایی حکومت مجانی خود برای نابودی کشورها و دولت‌ها بعد از استقرار حکومت جهانی یهود، ترویج «آزادیخواهی» و یا «آزادی مطبوعات» است که از رهگذر آن، کشورها، دولت‌ها و ملت‌ها را دچار فساد و از هم پاشیدگی می‌کند.

چندی پیش جلسه صمیمانه ای در بسیج رسانه هرمزگان با حضور فرمانده محترم سپاه امام سجاد (ع) برگزار شد و تعدادی از خبرنگاران و اهالی رسانه به بیان مشکلات و دغدغه های خود پرداختند و امیدوار بودند که حداقل سپاه پاسداران به داد آنها برسد اما فرمانده سپاه نیز مانند مدیر کل ارشاد و بقیه مسئولان دولتی و انقلابی سخن گفت و همه با ناامیدی جلسه را ترک کردند.

البته رسانه های ما دوست دارند که به ارزشها و بحث مقابله با تهاجم فرهنگی بپردازند ولی به دلیل اینکه با مشکل اقتصادی مواجه هستند قادر به انجام رسالت خویش به نحو احسن نیستند. حداقل توقع اهالی رسانه از فرمانده سپاه این است که لااقل بسیج رسانه استان را تقویت کند تا بتواند برنامه های خود را به اجرا بگذارد. بسیج رسانه ای که فقط دارای یک نفر نیروی ثابت بوده و بودجه ای جهت اجرای برنامه های خود در اختیار نداشته باشد چگونه قادر خواهد بود به مقابله با جنگ نرم بپردازد؟

Visits: 68

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *