سایت صدف نیوز- شماره مجوز: 83030

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان

تفاهم نامه توسعه آموزش هنر در مدارس شبانه روزی استان هرمزگان در راستای آموزش هنر برای همه بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل آموزش و پرورش منعقد گردید.

به گزارش صدف نیوز، اسمعیل جهانگیری در جلسه امضای تفاهم نامه، ضمن خوش آمدگویی به حمید یزدانی مدیر کل دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش و محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان در این مراسم عنوان کرد : در بحث آموزش به ویژه آموزش هنر باید به یک عدالتی برسیم که همه از آن برخوردار باشند از اینرو وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سیاست آموزش هنر برای همه را دنبال می کند و استان هرمزگان نیز برخوردار از این جریان است و رتبه دوم از لحاظ استقبال از این طرح در کشور را دارا می باشد.

وی در ادامه بیان داشت: استان هرمزگان یک استان هنرمند خیز است و مردم این خطه تشنه هنر می باشند پس می طلبد دو ارگان آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری نزدیکی با هم داشته باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اظهار داشت: اگر علم در قالب هنر به دانش آموز گفته شود اثرپذیری بیشتری دارد زیرا هنر زیباست و انسان هم ذاتا زیبایی را دوست دارد و جزء فطرت انسانی است.

جهانگیری در ادامه بیان کرد : امروز تقابل روایت هاست و پیروزی با کسی است که میدان دار این جایگاه باشد و نوجوانان ما اگر به ابزار هنر مسلح باشند می توانند بهتر در جامعه نقش ایفا کنند.

در بخش دیگر این مراسم حمید یزدانی مدیر کل دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد : بحث آموزش هنر یک اولویت برای آموزش و پرورش است و یادگیری هنر برای همه معلمان لازم است و صرف اینکه هنر برای هنر نباشد زیرا همه مدرسان از طریق هنر می توانند در یادگیری بهتر دانش آموزان تاثیرپذیری بیشتری داشته باشند و از آنجایی که مدارس شبانه روزی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند آموزش هنر برای این دانش آموزان از مهمترین اولویت این ت%۸

Views: 250

Comments are closed.