سایت صدف نیوز- شماره مجوز: 83030

مدارس ناحیه یک بندرعباس به بهترین شکل، ساماندهی شد

مدارس ناحیه یک بندرعباس به بهترین شکل، ساماندهی شد

مسلم بازیار نسب، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس در جلسه انجمن اولیا و مربیان از ساماندهی برخی از مدارس ناحیه یک، در سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش صدف نیوز، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس بیان کرد: آموزش و پرورش ناحیه یک بزرگترین ناحیه آموزشی کشور با تحت پوشش قرار دادن بیش از ۹۶ هزار دانش آموز می باشد که در سال تحصیلی جدید با هدف ارتقای کیفیت آموزشی و همچنین توجه به مدارس عادی دولتی و ارتقاء کیفیت آموزشی ۱۲ مدرسه از مدارس شهر بندرعباس به بهترین شکل ممکن ساماندهی شدند.

وی در ادامه افزود: مدرسه متوسطه شهید چمران و مدرسه متوسطه شهید ذاکری و مدرسه متوسطه نظری ابن سینا در ساختمان جدید ابن سینا واقع در بلوار امام خمینی روبروی شهرداری مرکزی که به صورت مدرسه عادی دولتی و شیفت ثابت صبح دایر می‌باشد، ادغام شده اند. تجمیع سه مدرسه در یک مدرسه با فضای فیزیکی مناسب و نوساز و استاندارد و امکانات مناسب، بی شک سبب افزایش کیفیت تحصیلی دانش آموزان خواهد بود.

مسلم بازیار نسب افزود: همچنین مدرسه نمونه دولتی آیت الله خامنه‌ای و مدرسه نمونه خواجه نصیر با یکدیگر ادغام شده‌اند و به ساختمان ابن سینای قدیم در خیابان ورزش با عنوان مدرسه آیت الله خامنه‌ای منتقل شده است.

وی ادامه داد: مدرسه متوسطه دخترانه نظری علیاس و مدرسه متوسطه فرهنگیان و مدرسه متوسطه معلم که به صورت چرخشی اداره می شد به شیفت ثابت صبح در قالب دو آموزشگاه به نام‌های فرهنگیان و علیاس به فعالیت خود ادامه دادند. همچنین، دبیرستان متوسطه  اول نمونه نورالهدی که در نقطه پر ترافیک شهر بندرعباس قرار داشت به فضای خالی  مدرسه نمونه دولتی آیت الله خامنه‌ای  تحت عنوان مدرسه نور الهدی منتقل شده است و هنرستان جوار شرکت پالایش نفت بندرعباس که به همت استانداری و اداره کل آموزش و پرورش استان  تاسیس و راه اندازی  شده بود از هنرستان شهید رجایی به ساختمان متوسطه چمران انتقال داده شده است.

بازیار نسب افزود: در راستای تخصصی کردن فضاهای آموزشی و استفاده بهینه از فضاهای اطراف مدارس، هنرستان تربیت بدنی امام حسین (ع) را که نیاز به باشگاههای ورزشی مناسب با رشته تحصیلی دانش آموزان در این آموزشگاه داشت، به فضای آموزشی دبیرستان نمونه دولتی خواجه نصیر انتقال داده‌ شده است و همچنین هنرستان دخترانه بهیاری حضرت زینب (س) از ساختمان هنرستان دخترانه اسدالله شهید رئیسی به ساختمان هنرستان تربیت بدنی امام حسین (ع) واقع در بلوار مادر انتقال داده ایم.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس در پایان بیان کرد: در راستای تکریم از جامعه فرهنگیان استان و استفاده بهینه فضاهای تجمیع شده دبستان پسرانه ویژه فرهنگیان در ساختمان  شهید ذاکری به صورت شیفت ثابت صبح راه اندازی شده است.

ساعت: ۰۴:۲۷ بعد از ظهر - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵

Views: 164

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *