سایت صدف نیوز- شماره مجوز: 83030

دکتر روحانی چهره رحمانیت نظام اسلامی را به نمایش می گذارد

دکتر روحانی چهره رحمانیت نظام اسلامی را به نمایش می گذارد

روحانی رئیس جمهور

روحانی رئیس جمهور

(به قلم: حسین فریدونی – سردبیر)

سخن کوتاهی با کسانی که نسبت به مواضع دکتر روحانی در سیاست خارجی اعتراض دارند داشتم و آن این که آقای روحانی هم می توانند مانند احمدی نژاد به همه دولتهای استکباری و ضد بشری و ضد اسلامی بد و بیراه و ناسزا بگوید و روزبه روز برای ملت ایران دشمن تازه درست کند. اما می خواهد با روش پیامبر (ص) و ائمه معصومین (ع) پیش برود و چهره رحمانیت نظام اسلامی را به دنیا نشان دهد. حضرت محمد (ص) به پیامبر رحمت و مهربانی مشهور است و با همین خلق و خوی خوش توانستند بسیاری از مشرکین را بسوی دین اسلام جذب کنند.

می دانیم که هیچکدام از دولتهای غربی صداقت ندارند و نمی خواهند سر به تن ما باشد. اما دشمنان ما با نشان دادن گروههای تروریستی مثل داعش چهره ای خشن را از اسلام به نمایش گذاشته اند و اگر رییس جمهور ما با زبان نرم و منطقی با دنیا صحبت کند صدور انقلاب ما سرعت بیشتری خواهد داشت و نقشه های شیطانی دشمنان برای به انزوا کشاندن جمهوری اسلامی نقش بر آب خواهد شد.

امام حسین (ع) نیز با شمشیر عدالت خود یا با نفرین خود می توانست تمام لشکریان یزید را در یک لحظه نابود کند اما اینکار را نکرد و ساعتها با مهربانی برای لشکریان کفر سخنرانی کرد و آنها را به سوی حق دعوت کرد و هنگامی که از هدایت آنها ناامید شد دست به شمشیر برد اما باز هم خود و یارانش را فدا کرد تا چهره ای خشن از اسلام برجا نماند. همین روش باعث شده که عاشورا و اسلام همواره زنده بماند. اما اگر همه را نابود کرده بود کسی برای مظلومیت شهدای کربلا عزاداری نمی کرد و شاید امروز نامی از اسلام ناب محمدی (ص) هم نبود.

Views: 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *