سایت صدف نیوز- شماره مجوز: 83030

بسیج و سایر نیروهای مسلح همواره مایه افتخار ملت ایران هستند

استاندار هرمزگان:

بسیج و سایر نیروهای مسلح همواره مایه افتخار ملت ایران هستند

رزمایش بسیج

رزمایش بسیج

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: بسیجیان سربازان گوش به فرمان ولایت هستند و با اقتدار و عظمت مدافع ایران اسلامی بوده اند.

به گزارش صدف نیوز، دکتر جاسم جادری در رزمایش بزرگ گردان های بیت المقدس و کوثر با بیان اینکه امروز در سراسر جهان اسلام شاهد عزت، عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستیم، عنوان کرد: ایران اسلامی امروز مرکز مبارزه با کفر و ظلم در جهان اسلام است.

وی بسیجیان را سربازان دفاع از راه ولایت و اسلام و انقلاب دانست و افزود: بسیجیان سربازان گوش به فرمان ولایت هستند و با اقتدار و عظمت مدافع ایران اسلامی بوده اند.

استاندار هرمزگان در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته ای، بیان داشت: امروز دولت و فرزندان این ملت در میدان مذاکره و دیپلماسی در مقابل دنیا ایستاده اند و منطق اسلام ایجاب می کند با استدلال و منطق در مقابل آنها ایستادگی کنیم.

جادری تصریح کرد: در نهایت پیروز نهایی میدان مذاکرات جمهوری اسلامی ایران است چون عزم و اراده خویش را در مقابل دنیا ثابت کرده ایم.

وی اظهار داشت: ما فرزندان عاشورا هستیم و زیر بار ذلت نخواهیم رفت و بسیج و سایر نیروهای مسلح نیز همواره مایه افتخار ملت ایران بوده اند.

Views: 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *