سایت صدف نیوز- شماره مجوز: 83030

هرمزگان نقشی تاثیرگذار در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد

استاندار هرمزگان:

هرمزگان نقشی تاثیرگذار در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان نامگذاری سال ۱۳۹۵ به عنوان سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری را حکیمانه و مدبرانه و با دوراندیشی دانست.

به گزارش صدف نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، دکتر جاسم جادری با تبریک سال نو، عنوان کرد: نامگذاری سال ۱۳۹۵ به عنوان سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری حکیمانه و مدبرانه و با دوراندیشی بوده است.

وی اقتصاد مقاومتی را راه حل بسیاری از مشکلات دانست و افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی موجب شکوفایی استعدادها و ظرفیت های داخلی کشور می شود.

استاندار هرمزگان ادامه داد: براساس نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی باید در سال جاری اقدامات عملی برای اجرای اقتصاد مقاومتی انجام دهیم تا شاهد رونق اقتصادی در کشور باشیم.

جادری با اشاره به اقدامات دولت برای افزایش نرخ رشد اقتصادی، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید از ابتدای فعالیت خود با برنامه ریزی مناسب در جهت خروج از رکود و کاهش نرخ تورم و مثبت شدن روند رشد اقتصادی گام برداشته که موفقیت های مهمی در این عرصه نیز به دست آمده است.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای برجام و برداشته شدن تحریم ها و همچنین روند مثبت رشد اقتصادی، شرایط مناسبی برای اجرای اقتصاد مقاومتی و تکیه زدن بر ظرفیت های داخلی فراهم شده است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان اظهار داشت: استان هرمزگان نیز به عنوان قطب اقتصادی و پایتخت تجارت کشور نقشی عمده و تاثیرگذار در تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی دارد که نیاز است مردم و مسئولان در این استان با جدیت تمام برای اجرای شعار سال ۹۵ گام بردارند.

 

Views: 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *