سایت صدف نیوز- شماره مجوز: 83030

بروز رسانی دانش خبرنگاری، هدیه امسال ارشاد هرمزگان به اصحاب رسانه بود

بروز رسانی دانش خبرنگاری، هدیه امسال ارشاد هرمزگان به اصحاب رسانه بود

ششمین جشنواره مطبوعات خلیج فارس

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: قرار است با دستور استاندار هرمزگان پنج هزار مترمربع به فضای فرهنگی این استان اضافه شود. فضای فرهنگی یاد شده برای احداث نگارخانه و پلاتو در ۱۰ شهر استان به حوزه فرهنگ، هنر و رسانه هدیه می شود.

به گزارش صدف نیوز، رضا کمالی زرکانی در آیین پایانی ششمین جشنواره ملی مطبوعات خلیج فارس با تبریک روز خبرنگار افزود: همچنین برای ۸ نفر از خبرنگاران شرکت کننده در جشنواره کمک هزینه سفر زیارتی به مشهد مقدس اهدا شد.

وی در جشنواره مطبوعات خلیج فارس اظهارداشت: امسال برای نخستین بار این رخداد در گستره ملی و با حضور فعالان رسانه ای ۱۰ استان کشور به میزبانی هرمزگان برگزار شد.

این مسوول فرهنگی یادآور شد: سرمقاله، یادداشت، صفحه آرایی، گزارش، مصاحبه، تیتر و خبر از جمله بخش های ششمین جشنواره مطبوعات خلیج فارس است.

کمالی زرکانی گفت: در بخش ویژه جشنواره نیز ۲ حوزه جاذبه گردشگری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیش بینی شده بود که با استقبال اهالی رسانه همراه شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به ویژه برنامه های هفته خبرنگار در هرمزگان اشاره کرد و بیان داشت: بروز رسانی دانش خبرنگاری هدیه امسال این اداره کل به اصحاب رسانه بود.

وی گفت: خبرنگاران هرمزگانی، نجیب ترین و کم توقع ترین اصحاب رسانه هستند و این قشر باتوجه به رسالتی که بر عهده دارند گاهی برای بیان مشکلات مردم خطراتی را به جان می خرند که این اقدام آن ها بسیار ارزنده است.

شایان ذکر است در این آیین نماینده ولی فقیه در استان، استاندار هرمزگان، برخی نمایندگان مردم در مجلس و … نیز سخنرانی کردند و هم‌چنین از برترین‎های مطبوعات و رسانه‎ها در بخش‌های کشوری و استانی ششمین جشنواره ملی مطبوعات خلیج فارس’ در بخش‌های گزارش تحلیلی، یادداشت، تیتر، تک عکس، بخش ویژه معرفی مناطق گردشگری و ایثار و شهادت تجلیل شد.

Views: 12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *