سایت صدف نیوز- شماره مجوز: 83030

رژه نیروهای مسلح هرمزگان در کنار آب های نیلگون خلیج فارس

به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد

رژه نیروهای مسلح هرمزگان در کنار آب های نیلگون خلیج فارس

رژه روز ارتش در بندرعباس

رژه روز ارتش در بندرعباس

نیروهای مسلح هرمزگان همزمان با روز ارتش (۲۹فروردین) با برگزاری رژه در کنار آب های نیلگون خلیج فارس، اقتدار خود را در حفاظت از مرزهای آبی و خاکی و هوایی کشور به نمایش گذاشتند.
به گزارش ایرنا، یگان های نمونه پیاده، موتوری و لجستیکی نیروهای مسلح، پدافند جنوب شرق، نیروی هوایی، دریابانی، نیروی انتظامی و بسیج روز جمعه در مراسمی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس ،استاندار هرمزگان، فرمانده قرارگاه مقدم نیروی دریایی ارتش در منطقه جنوب و فرماندهان ارشد نظامی برگزارشد ،از مقابل تمثال امام راحل و رهبر انقلاب رژه رفتند.

همچنین در این مراسم که در بلوار ساحلی بندرعباس برگزار شد، بخشی از تجهیزات و جنگ افزارهای نظامی نیز به نمایش گذاشته شد .

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در این مراسم گفت:ارتش جمهوری اسلامی در مدت هشت سال دوران دفاع مقدس با سلحشوری و تقدیم شهدا و جانبازان،پیروزی بزرگی را رقم زد و هیچ حادثه ای نتوانست ،مانع دستیابی ارتش به اهداف والا و مقدس آن شود.

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی افزود:تجربه نشان داده هرچقدر خباثت دشمنان در مقابل نظام جمهوری اسلامی بیشتر شود ،انگیزه مردم نیز برای دفاع از دستاوردهای انقلاب و آرمان های آن بیشتر می شود.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری تقدیم ۴۸هزار شهید در دوران دفاع مقدس را نشان دهنده نقش برجسته و ویژه ارتش در حفظ نظام توصیف و تصریح کرد:بر اساس توصیه و تاکید امام راحل ،تضعیف ارتش ،تضعیف اسلام است.

فرمانده قرارگاه مقدم نیروی دریایی ارتش منطقه جنوب نیز در سخنانی ۲۹ فروردین را نماد عینی همراهی ارتش با انقلاب و روز اوج اعتماد امام راحل به ارتش در یک مقطع تاریخی حساس توصیف کرد.

امیردریادار ابراهیم اشکان ادامه داد:در آن زمان توطئه گران با اهداف پلید و خاص سیاسی خواستار انحلال ارتش بودند که پاسخ صریح و شفاف ایشان که ارتش را مورد التفات قرار دادند نقطه عطفی در این بخش عظیم و مهم از نیروهای مسلح به شمار می رود.

وی اضافه کرد:شجاعت و رشادت بی نظیر نیروی زمینی ،هوایی و دریایی ارتش ،در دفاع از کشور ،نشانه تعهد و عشق و ایمان آنان به خدا ،اسلام و میهن است.

Views: 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *