سایت صدف نیوز- شماره مجوز: 83030

هرمزگان بالاترین نشان تعالی مدیریت تعاونی در کشور را کسب کرد

هرمزگان بالاترین نشان تعالی مدیریت تعاونی در کشور را کسب کرد

دریافت بالاترین نشان تعالی مدیریت تعاونی

دریافت بالاترین نشان تعالی مدیریت تعاونی

مدیر عامل شرکت تعاونی نمایشگاه های بین المللی مهر بندر خلیج فارس گفت: این شرکت که در زمینه برگزاری نمایشگاه ها و اعزام هیات های تجاری به خارج از کشور فعالیت می کند، در سومین جشنواره جایزه ملی تعالی مدیریت تعاونی موفق شد بالاترین نشان تعالی مدیریت تعاونی در کشور را کسب کند.

عباس سالاری افزود: شرکت تعاونی نمایشگاه های بین المللی مهر بندر خلیج فارس فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ و با هفت نفر عضو و با برگزاری چندین نمایشگاه در سطح استان کار خود را آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه تمامی کارکنان این شرکت تعاونی از نیروهای بومی هرمزگان هستند تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه گل و گیاه و نمایشگاه صنعت ساختمان از جمله نمایشگاه هایی بوده است که توسط این شرکت تعاونی در هرمزگان برگزار شده است.

مدیر عامل شرکت تعاونی نمایشگاه های بین المللی مهر بندر خلیج فارس مدیریت و برنامه ریزی صحیح و اعتقاد به بخش تعاون را از جمله عوامل موفقیت این تعاونی نام برد و افزود: بی شک در حوزه تعاونی همفکری و مدیریت عامل اصلی موفقیت خواهد بود و در کنار این همکاری مسولان استانی از جمله؛ استاندار محترم هرمزگان، مدیر کل و معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت با این شرکت بی تاثیر نبوده و جا دارد از تمامی این عزیزان تشکر کنم.

معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس خانه تعاونگران هرمزگان نیز گفت: سومین جشنواره جایزه ملی تعالی مدیریت تعاونی در دو پانل راهکارهای تعالی و بهبود مدیریت تعاونی‌ها و توسعه بخش تعاون و روشهای تامین منابع مالی تعاونی‌ها با حضور صاحبنظران و فعالان بخش تعاونی برگزار شد.

موسی نجفی تصریح کرد: در این جشنواره از پیشکسوتان و فعالان بخش تعاون در بخش‌های مختلف و همچنین تعدادی از تعاونی‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی و اتاق‌های تعاون که در فرآیند کسب تعالی به رقابت پرداخته‌اند با اعطای نشان تعاون یار و گواهی تعهد به تعالی تجلیل شد.

معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان خاطر نشان ساخت: این جایزه بالاترین نشان تعالی مدیریت تعاونی کشور می باشد که شرکت تعاونی نمایشگاه های بین المللی مهر بندر خلیج فارس موفق شد بالاتر از دیگر تعاونی ها به این مهم دست پیدا کند.

Views: 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *