سایت صدف نیوز- شماره مجوز: 83030

دفاع خبرنگاران هرمزگان از حق و حقوق مردم موجب افتخار است

استاندار هرمزگان:

دفاع خبرنگاران هرمزگان از حق و حقوق مردم موجب افتخار است

ostandar 2

ostandar 2

استاندار هرمزگان گفت: بی پروایی و شجاعت خبرنگاران استان و ایستادگی و افشای زیاده خواهی های افراد خاص از سوی آنان تحسین برانگیز است.

جاسم جادری در مراسم نکوداشت روز خبرنگار با اظهار شگفتی از ظرفیت رسانه ای استان افزود: از ابتدای برعهده گرفتن مدیریت عالی استان، وضعیت رسانه ها را رصد کرده ام و دفاع خبرنگاران هرمزگان از حق و حقوق مردم موجب افتخار مسوولین است.

وی ادامه داد: قلم زدن عاشقانه و در جهت احیای زندگی و امید بین مردم در بین فعالین رسانه ای هرمزگان به فراوانی دیده می شود که خیر و نیکویی در دنیا و آخرت را به همراه دارد.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: عمران و آبادانی و توسعه استان به ایستادگی و مطالبه گری خبرنگاران وابسته است و انتظار می رود ارتباط مدیریت استان با خبرنگاران همچنان استوار بماند تا به اتفاق یکدیگر مسائل استان را پیگیری کنند.

وی تاکید کرد: خبرنگاران استان غیر از آنچه قانون مشخص کرده ،هیچ خط قرمزی پیش روی خود نخواهند داشت و در راستای وظایف خود مورد حمایت قرار می گیرند.

جادری ضمن اعلام آمادگی برای کمک به رفع مشکلات جامعه رسانه ای استان اظهار داشت: دستور ویژه ای برای مکان یابی و راه اندازی محلی به عنوان فرهنگسرای رسانه که از خواسته های خبرنگاران بوده صادر شده و انتظار می رود در آینده نزدیک کار خود را آغاز کند.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با شاره به نقش خبرنگاران در تبیین و بازگویی حقیقت گفت: حضور خبرنگاران شجاع در غزه و انتشار حقایق جنایت های اسراییل از عوامل اصلی شکست صهیونیست ها بود.

در پایان این مراسم تعدادی از فعالین رسانه ای به نمایندگی از سایرین و خانواده خبرنگاران فقید و شهید استان مورد تقدیر قرار گرفتند.

Views: 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *