سایت صدف نیوز- شماره مجوز: 83030

جاعل چک پول های جعلی ۱۷۰ میلیونی در بندرعباس دستگیر شد

جاعل چک پول های جعلی ۱۷۰ میلیونی در بندرعباس دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری فردی که چک پول های بانکی به مبلغ ۱۷۰ میلیون ریال را جعل کرده بود خبر داد.

به گزارش صدف نیوز: سرهنگ “علی اصغر خرم روی” در  گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان  داشت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی  مبلغ ۱۷۰  میلیون ریال چک پول جعلی به وی برای خرید خودرو پرداخت کرده است، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهارات خود عنوان کرد بنده یک دستگاه پژو۴۰۵ به مبلغ ۱۷۰ میلیون ریال به شخصی فروختم و تمام وجه را بصورت چک پول دریافت کردم  که پس از مراجعه به منزل متوجه شدم همه چک پول ها جعلی می باشد که پس از استعلام از بانک جعلی بودن آنان محرز گردید.

سرهنگ “خرم روی”  تصریح کرد: تحقیقات در این زمینه آغاز شدکه در حین رسیدگی به پرونده دو فقره شکایت با همین موضوع به پلیس آگاهی واصل گردید که با هماهنگی مقام قضایی و انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و تلاش شبانه روزی ماموران ، متهم حین معامله یک دستگاه خودروی پراید در سطح شهر بندرعباس شناسایی و دستگیر شد.

وی خاطر نشان کرد : متهم در مواجهه حضوری با مالباختگان و مشاهده اسناد و مدارک به جرم خود اعتراف سپس پرونده تکمیل و متهم با صدور قرار تامین مناسب روانه زندان گردید.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از عموم شهروندان خواست، با توجه به امکان گردش چک پول های جعلی در بازار، شهروندان به ویژه صاحبان اصناف در صورت دریافت هرگونه چک پول جعلی مراتب را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

Views: 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *