سایت صدف نیوز- شماره مجوز: 83030

۱۸ فیلم فجر در سینما ستاره شهر و ستاره جنوب بندرعباس اکران می شود

۱۸ فیلم فجر در سینما ستاره شهر و ستاره جنوب بندرعباس اکران می شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: ۱۸ فیلم سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم فجر به صورت همزمان در ایام دهه فجر در سینما ستاره شهر و سینما ستاره جنوب بندرعباس اکران می شود.

به گزارش صدف نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، علیرضا درویش نژاد در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: یکی از سیاست های فرهنگی دولت ، توزیع عادلانه محصولات فرهنگی به همه اقشار در اقصی نقاط کشور است و به همین دلیل طی چند سال اخیر با آماده سازی زیر ساخت های لازم امکان اکران فیلم ها ی سینمایی همزمان با تهران در همه استان ها فراهم شد.

وی افزود: با تاکید بر نگاه فوق ، دو سینمای ستاره شهر و ستاره جنوب در چند سال گذشته به سیستم پخش دیجیتال مجهز شد که علاوه بر اکران فیلم ها در طول سال همزمان با تهران ، امکان اکران فیلم های جشنواره فجر نیز وجود دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان عنوان کرد : امسال همزمان با برگزاری سی و ششمین جشنواره بین المللی فجر ، ۱۸ فیلم در دو سینمای ستاره شهر و ستاره جنوب اکران می شود.

درویش نژاد به ساعات اکران فیلم ها اشاره کرد و اذعان داشت : پنج فیلم در حوزه کودک صبح ها ساعت ۱۰ بصورت رایگان برای دانش آموزان اکران می شود و۱۳ فیلم نیز که در بخش مسابقه فجر هستند در ساعات ۳۰/۱۶ و ۱۹ در سینمای ستاره شهر و ستاره جنوب اکران می شود .

وی به معرفی فیلم ها پرداخت و گفت : پنج فیلم کودک شامل فیلم های ” قهرمانان کوچک ” ، ” دنیای کیف ها ” ، “فلیشاه ” ، ” دزد و پری ” و ” شکلات ” می باشد که در سانس ساعت ۱۵ از ۱۴ بهمن لغایت ۱۸ بهمن به ترتیب در هر دو سینما اکران می شود.

درویش نژاد ادامه داد: ۱۳ فیلم بخش مسابقه شامل ” امپراطور جهنم” ،” تنگه ابوقریب” ، “لاتاری” ، “کامیون “، “اتاق تاریک “، “جشن دلتنگی” ، “هایلایت “، “سوء تفاهم” ،”مصادره” ، “سرو زیر آب “، “شعله ور” و “عرق سرد ” می باشد که از ۱۴ بهمن لغایت ۲۲ بهمن در ساعات ۳۰/۱۶ و ۱۹ در هر دو سینما به روی پرده می رود.

گفتنی است: مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در بندرعباس ۱۳ بهمن روز جمعه ساعت ۱۸ در سینما ستاره شهر می باشد.

Views: 284

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *