سایت صدف نیوز- شماره مجوز: 83030

زیرساخت های تامین آب تقویت می شود

استاندار هرمزگان:

زیرساخت های تامین آب تقویت می شود

استاندار هرمزگان از تخصیص بخش عمده اعتبارات توسعه متوازن هرمزگان برای تقویت زیرساخت های تامین آب این استان خبر داد.

به گزارش صدف نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، دکتر فریدون همتی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان هرمزگان با اشاره به انجام مطالعات آمایش سرزمینی استان هرمزگان و ارائه آن در این نشست، عنوان کرد: این کار که توسط گروهی از دانشگاهیان در هرمزگان صورت گرفته، اقدامی خوب است که در استان اثربخش خواهد بود.

وی ادامه داد: مطالعات آمایش سرزمینی نقشه راه توسعه استان هرمزگان است و توسعه هرمزگان طبق این مطالعات به پیش خواهد رفت.

استاندار هرمزگان افزود: خوشبختانه مطالعات آمایش سرزمینی در هرمزگان آماده شده و جهت تایید نهایی به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال خواهد شد.

همتی با اشاره به توزیع اعتبارات ارزش افزوده برای کمک به ورزش استان در این نشست، تصریح کرد: این اعتبارات جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی دارای ۶۰ درصد پیشرفت به بالا اختصاص می یابد و نظر ما بر این است که با این اعتبارات پروژه جدیدی آغاز نشود مگر اینکه استثنایی وجود داشته باشد و به تایید کمیته مربوطه برسد.

وی به توزیع منابع توسعه متوازن استان هرمزگان اشاره کرد و بیان داشت: بخش عمده این اعتبارات با توجه به اهمیت موضوع تامین آب به سمت تقویت زیرساخت های تامین آب در هرمزگان هدایت می شود تا برنامه ای که در همه ابعاد برای سازگاری با کم آبی تدوین شده، به خوبی اجرایی شود.

Views: 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *