سایت صدف نیوز- شماره مجوز: 83030

لزوم تقویت تجهیزات فعالیت‌های فرهنگی و هنری در هرمزگان

لزوم تقویت تجهیزات فعالیت‌های فرهنگی و هنری در هرمزگان

دیدار استاندار با کارکنان ارشاد هرمزگان

استاندار هرمزگان زبان فرهنگ و هنر را بسیار اثرگذار دانست و بر لزوم تقویت امکانات و تجهیزات فعالیت‌های فرهنگی و هنری در استان تاکید کرد.

به گزارش صدف نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، فریدون همتی در نشست صمیمی با کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان با بیان اینکه فرهنگ اساس هر جامعه را تشکیل می‌دهد، عنوان کرد: زبان فرهنگ و هنر بسیار اثرگذار است و پیام‌های خوب را می‌توان در این قالب به جامعه منتقل کرد.

وی ادامه داد: مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن‌های فرهنگی و هنری استان هرمزگان از جایگاه بسیار مهمی برخوردار هستند و می‌توانند بسیار اثرگذار باشند.

استاندار هرمزگان افزود: هرمزگان از قدمت تاریخی و فرهنگ و هنر اصیل برخوردار است و باید تلاش کنیم که متناسب با آن، امکانات و تجهیزات فعالیت‌های فرهنگی و هنری نیز در هرمزگان ایجاد و تقویت شود.

همتی بیان کرد: مجتمع‌های فرهنگی و هنری خوبی در سطح شهرستان‌های این استان احداث شده و همچنین در حال اجراست اما باید در راستای تقویت امکانات این حوزه اقدامات بسیار بیشتری در هرمزگان صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای ایجاد اشتغال و درآمد برای فعالان حوزه فرهنگ و هنر، کارآفرینان این حوزه به طور ویژه مورد حمایت قرار می‌گیرند.

استاندار هرمزگان همچنین از تلاش‌های کارکنان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان تشکر و قدردانی کرد.

Views: 10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *